Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P20e70t92r 82N87e76d48o59m90a

10. 6. 2017 14:02

je mile, ze jste se vratila

2 0
možnosti

Jé díky! To abych zas začala vnímat svět očima CoJáDnesVečerProbohaZaseNapíšu :-)

0 0
možnosti

P94e40t11r 11U57h92e68r

9. 6. 2017 12:36

Jak já Vám rozumím. Něco podobného prožívám skoro každý den ráno. Ale sám :-)

2 0
možnosti

Díky! Když se to omezí jen na to ráno, tak se to snad ještě dá. I když sám :-)

1 0
možnosti

Brrrr! To bylo ale dlouhé a děsivé ráno, ze kterého je dlouhý, ale zábavný článek;-D

1 0
možnosti

Byl to docela úprk, to jen já to tak zdlouhavě popisuju ;-)

0 0
možnosti

Aleno, už jsem Vás postrádala. To byste měla napsat jako scénář k seriálu. Jo, je to tedy pěkný fičák, nebo-li šrumec.

A jste dobrá, že o tom ještě zvládnete napsat!:-D

2 0
možnosti

Maruško, díky za Vaši věrnost R^

2 0
možnosti

R^R^:-)Máte můj obdiv - z toho bych asi brzy byla Hraběnka Tumpachová;-)

2 0
možnosti

No to já jsem, rozhodně. Teď ovšem zůstává otázka, jestli za to mohou fakt jen ty děti. Protože zaklínadlo "když má člověk čtyři děti, tak..."... používám bezpochyby častěji, než je nutné a vhodné. (Věta končí zhruba: = má doma bordel / = je jasný že zapomíná / = není divu že má takový břicho / = prostě přijde někdy pozdě do práce / = se klidně může rozbrečet na poradě / ... dál už se neptejte, může to být ještě horší :-) )

2 0
možnosti
Foto

Taková normální rodinka. ;-)R^

4 0
možnosti

Beru to jako doporučení na seriál, ovšem koukaly by se asi jen naše dvě babičky :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS