Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

Howgh...;-)R^ PS:Rada vas tu zase vidim:-)

1 0
možnosti
AS

Moc díky :-) ... já jsem nikam nešla, jen mám takový celkem nudný život, že moc není o čem psát...

0 0
možnosti
Foto

Také tak.. . A jednou za čas se proti tomu vzbouříme - a pak se zase pokorně vrátíme k zavedenému stereotypu. Znám to. Šťastné pořízení Vám přeji. ;-)R^

1 0
možnosti
AS

Já jsem si třeba ke čtyřicátinám řekla, že se od teďka budu rozmazlovat a každý měsíc si koupím něco hezkého na sebe. A to od té doby celkem dodržuji :-D :-D :-D

0 0
možnosti
Foto

R^souhlas--také patřím mezi lidi co pořád něco "musí" takže vás naprosto chápuR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik