Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte recht. Na rozdíl od toho chlapa v diskusi níž vařit nikdy nebudu. V otázce jídla, nechce-li se ženě vařit plně postačí párek, chleba a to pivko - to vše rozprostřené na Rudém právu (prostírání). Popis fotky, kterou v dobách zrodu blogů na MFD přidal doc Drábek, když "setřel" kuchaře Kroupu za zradu mužů.:-)

0 0
možnosti
Foto

vzhledem k tomu že většina šéfkuchařů jsou muži tak si nemyslím že vaření je čistě ženská práce i zde na blogu máme pár kuchařů-třeba pan Vraclovský, kterým by se určitě nelíbilo aby někdo naznačil, že nejsou správná chlapi když rádi vaří-spíš jde o to, že to domácí každodenní vaření je práce dost nedoceněná zatímco šéfkuchaři jsou dobře placení-snad něco ve smyslu-neplacené práce ženám ale prestižní posty chlapům?8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

Tuhle otázku -kde jsou praví chlapi - si občas kladu také, ale naštěstí ještě jsou, měli by být zapsáni do červené knihy ohrožených druhů8-o

2 0
možnosti

No a vidíte to podobně jako já? Že má chlap trochu smrdět a trochu tápat, kde najde v kuchyni špagety? Občas si připadám i já jako ohrožený druh... holka, co nechce po klukovi, aby věšel záclony... (skoro se bojím to napsat).

0 0
možnosti
Foto

Vážená paní, situace je naprosto šílená, protože ženy i muži jsou bytosti sobecké a sebestředné a také antropocentrické. A to i Vy i já. Já si například každé vánoce připravím nějaký ten smrk, borovici nebo jinou dřevinu, a to aniž bych při tom dokázal gendrově myslet. Přestože jsou to dřeviny samosprašné (hermafroditi), klidně , i u vědomí existence citlivých feministek řeknu třeba TEN smrk je pěknej klambrdón. Nebo klidně před nějakým máčou řeknu, že TA borovice krásně voní. Zatím se mne nikdo nezeptal, jak vím, že je to ona nebo on. Nevím, jestli nezačnou do češtiny zase pronikat rusismy a nově i něco z jazyka čínského, ale pro gendrové vyvážení bychom měli z angličtiny převzít jejich IT. Protože já se to nikdy neodnaučím. Dodnes, i když vím, jak to může někoho ranit, vypadne ze mne třeba: Jé, to je nádhernej pes (aniž bych IT dohnal a prolustroval). :-)

0 0
možnosti

Psa vyvažuje kočka, tu taky nikdo nelustroval....

ale statistické vyhodnocení použití rodů by nebylo možná na škodu. TA láska, TA věrnost, TA něha, TA důvěra.... TEN zmetek, TEN nepořádek, TEN záchod.

Ale asi je to ve výsledku nastejno.

1 0
možnosti

J12a23n 43P22a85l12l52a86s

16. 11. 2018 22:55

Dobrý večer, nejdřív jsem si utřel ruce do zástěry, abych si neupatlal myš, a pak jsem dal velikou karmu!

5 0
možnosti

Mockrát díky!!!!!!!!

Doufám, že jste kuchtil pořádný chlapský stejk a ne nějakou trapnou kašičku pro mimino ;-) ...

(i když za tu karmu vám i kašičku odpustím)

1 0
možnosti

Dobře napsáno, možná trochu překvapím analogií. Při čtení se mi vybavila slova papeže Františka o klerikalismu jako největším problému současné katolické církve. Klerikalismus lze charakterizovat takto:

Znamená to vidět sám sebe jako příslušníka exkluzivního klubu – mužského, hierarchického a celibátního, který je uzavřený a svá tajemství si nechává pro sebe, – být součástí systému privilegií, úcty a moci... Úhel pohledu laiků není brán vážně. Členové klerikální kasty, stojící na horních příčkách hierarchického žebříčku, jsou jediní, kdo mají monopol na moudrost. atd.

Lze to zobecnit na postoj, že já a má skupina je majitelem pravdy, na který, má patent, a ostatní o ní poučuje. Privilegovaná skupina může být zaměněna za diskriminovanou, což je z morálního hlediska rafinovanější a hůř se tomu čelí.

Radikální feminismus a řada dalších směrů má rysy pseudonáboženské sekty s extrémním řekněme pseudo-klerikalismem. Jste-li členem skupiny označené za diskriminační, v přímé konfrontaci názorů máte malou šanci na úspěch, protože budete nejspíš osočen jako agresor a viník, jehož názory nemají váhu. Ale máte pravdu, že chlap by i tuto situaci měl unést. Mnohem účinnější ovšem je, když proti pokroucenému feminismu vystoupí žena. Podobně jako skýtá větší naději, když proti klerikalismu systematicky vystupuje papež, než kdyby protestovali obyčejní věřící.

2 0
možnosti

Četla jsem to třikrát, abych pochopila. A myslím, že jsem pochopila.

Díky za pochvalu.

Nevím, jak je to u doktorky z Wuppertalu. Ale upřímně doufám, že se svět stále tak nějak otáčí správným směrem a že žádná žena, i když podvědomě, netouží po kojícím chlapovi, co jí pere spoďáry a žehlí límečky a peče bílkové pusinky. I když si ty ženy tak rády berou "rovnoprávnost" do pusy.

A máte pravdu, že když to řekne chlap, tak ho holky málem kamenují za diskriminaci. Chlapi, jsem prostě s vámi.

0 0
možnosti
Foto

Muži v tomto divném světě už mají strach se k tomu, že jsou chlapi přiznat.. A bude hůř! :-):-(;-DR^

4 0
možnosti

To nevím, jestli bude hůř, ale ten tlak je silný. Nevolám po "ženské zpátky k plotně a nikdy jinak", ale něco už je fakt přes čáru.

A jsem za svůj postoj ráda. Někdo, kdo bezpodmínečně trvá na termínu "zaměstnanci a zaměstnankyně" musí v životě strašně trpět :-D

0 0
možnosti
Foto

Jsme , nejsme stejní asi jak kdo? Dnes jsem se svou drahou polovičkou byl v nějakých pivních lázních a já jsem absolvoval vnitřní léčebnou kůru 5x a má drahá to stačila jen

2,5x a měla to hodost.

1 0
možnosti

Tak ale dodělat to do třetice snad mohla...

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik