Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

ráda vás čtu... sama znám jen samé úhledné, vtipné, lehce úletné a kupodivu ochotné vládce IT ;-) a dva mám dokonce doma :-) pak mi došlo, že pracujete v Německu s Němci - následoval ;-D ale duch ve stroji s námi, kdyby to takto (ne)fungovalo všude :-/

1 0
možnosti
AS

Díky! Já jsem po svém předposledním příspěvku také pochopila, že svět není černobílý a že i IT má svou pravdu..... přesto jsem vděčná za možnost vylít si srdíčko na blogu, když mě ti naši štvou, bílá ne-bílá :-)

0 0
možnosti
TM

;-DR^....rozsiruji rady vasich fanousku

2 0
možnosti
AS

Super! Tak to už jste čtyři! :-D ... ba ne, dělám si legraci. Věřím, že mám miliony obdivovatelů, jen sem prostě většina nepíše :-)... Každopádně díky, Terezko. Potěšila jste mě.

0 0
možnosti

Paní Aleno, to jsem si početla!:-))

Pořád zřejmé platí: proč by se to dělalo jednoduše, když to jde složitě!:-D

Připomněla jste mi můj oblíbený film "Báječní muži na létajicich strojích"..., protože Němci jsou tam neodolatelní!:-))

2 0
možnosti
AS

A víte, že to jsem vůbec neviděla? Budu si to muset zařadit na seznam. Můj problém bývá, že jsem večer zničená ("vorvaná jak borůvka", jak se říká) a usínám na začátku úvodních titulků. To se těžko na filmy kouká. Ovšem kvůli Němcům bych se mohla překonat.

Každopádně děkuji za pochvalu, vy jste taková moje věrná duše.

1 0
možnosti
AS

Mockrát díky, Šárko. Po takových komentářích se vždycky skoro potím, jestli budu mít na příště něco dostatečně vtipného, co by stálo za literární pokus. Ale on ten život nakonec vždycky něco přinese.

0 0
možnosti

Jako celoživotní alergik se snad můžu beze studu přiznat, že kromě peří, prachu, plísní, několika léků a poloviny potravin jsem alergický i na IT. Ze svého života jsem je ale nevyloučil, stejně tak jako polovinu potravin, některé léky, plísně atd. Přesto jsem se do čtení Vaší IT story pouštěl opatrně a nedůvěřivě. Ale zbytečně - žádná alergická reakce se nedostavila, naopak, výborně jsem se bavil. Jen doufám, že je do jisté míry vyfabulovaná a jména Vašich kolegů vymyšlená, takže z toho nebudete mít v práci problémy :-) R^

1 0
možnosti
AS

Tak vyfabulovaná jsou v příspěvku jen jména kolegů. Jinak je všechno svatosvatá pravda. A vaši alergii na IT chápu. Ze života je vyloučit nemůžem, bohužel. Já si bez pomoci ajťáka nepřetáhnu ani kontakty do nového mobilu, až takhle jsem to dopracovala. Třeba teď se mi začaly v mém mobilu objevovat všechny připomínky, co si nastavuje syn. Tak mám celkem dobrý přehled, jaké kdy píše písemky a na co se má učit :-) ... (jen doufám, že jemu se zas naopak neobjevuje v jeho mobilu něco z mých "malých tajemství" jako jsou blogové příspěvky na iDnes nebo třeba konverzace s kámoškama přes WhatsApp, jaké máme všechny nemožné děti :-D ).

Díky za milá slova.

0 0
možnosti
JS

Blahoslavené doby bez IT, zdá se R^

1 0
možnosti
AS

No pamatuju na okamžik, kdy mi zařídili mou první E-mailovou schránku. U oběda jsme se tomu s kolegyněmi chechtaly, "a na co že TOHLE budem někdy potřebovat?!"... To jsme netušily, jak se za pár let svět promění a jak IT technologie všechno ovládnou. A jaké nové nečekané frustrace na nás za rohem čekají....

1 0
možnosti
Foto

Hezký. Karma a R^. Krásně jsem se bavil a vzpomínal na doby minulé, kdy jsem ještě mistroval. Měl jsem taky občas problémy, ale vyřešit se daly. Jeden ovšem trval skoro měsíc. Jako nadřízený pracovník jsem měl přístup do osobních údajů svých podřízených. S nadsázkou lze říct, že jsem mohl zjistit i číslo jejich ponožek. Ovšem zcela zásadním problémem se stalo to, že jsem chtěl mít i přístup do složky své vlastní, abych viděl co o mně systém ví. Neuvěřitelný kolotoč žádostí a zdůvodňování. Držitelé administrátorských práv za živého boha nemohli pochopit, proč chci vidět i info o mé osobě jako zaměstnanci podniku.;-)

1 0
možnosti
AS

To jsou paradoxy, co? To člověku zůstává rozum stát. Se zdá, že měli důvod, proč nechtěli, abyste to věděl. Hadi :-)

0 0
možnosti
Foto

Rozděl a panuj - to přísloví neznáte? ;-D

P.S.: Máte kliku, že místní strážci veřejné morálky a čistoty jazyka v podobě adminů už ve 22:05 spí. Jinak by Vám ten jadrný výraz v perexu neprošel.

No nic, možná Vás "slíznou" zítra hned po kafi...

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Po přečtení Vašich blogů je člověku hned na světě líp. :-)

Škoda, že zrovna Vaše blogy nikdo knižně nevydá... Všechny ty Deníky moderních... apod. se mohou ve srovnání s těmi Vašimi jít vycpat. R^

1 0
možnosti
JK

Nejlepší dnešní blog.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS