Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Vašich krásných dvaačtyřicet.Važte si jich.Nejlepší věk.Ale pokud máte v práci pár takových Kenů, změňte práci.

1 0
možnosti
AS

Já s nimi naštěstí netrávím moc času. Kdyby ano, asi by byl můj vnitřní svět rázem mnohem bohatší - vždyť jak jinak se té povrchnosti bránit, než přemýšlet si o svém.... jak říkala kdysi moje babička: Holčičko usmívej se a mysli si vo prdeli :-D

1 0
možnosti
MB

No, co sdělit ... Použuji zde svůj oblíbený bonmot ! - Existují ženy, se kterými lze strávit noc. Zda pak, celý život, to nevím ... Podobně to vidím s těmi Kenovitými ... :-)

1 0
možnosti

Ha...kolega-metrosexuál, nebo narcis?!:-D Tak to jsou tedy zážitky, Aleno, co Vy v té práci máte!:-D Ale aspoň máte o čem psát:-))), tedy kromě jiného.

1 0
možnosti
AS

Že jo? Sama nevycházím z údivu, jaké týpky mezi svými kolegy ještě odhalím. Po dvou letech.

1 0
možnosti
MP

a větgšina žen právě takovýmn dá přednost před obyčej ným, trochu upoceným chlapem, co se v potu práce lopotí pro chléb svůj vezdejší.

Nenapadlo vás že jste to zrovna VY ŽENY , kvůli kterým to všechno dělá a že jen reaguje na to jakou POTÁVKU PO MUŽÍCH VY ŽENY VYTVÁŘÍTE ?

0 1
možnosti

Tu "většinu" jste možná trochu přehnal. Tyhle lidi (tedy muži i ženy) to dělají myslím především kvůli svému sebevědomí (nebo mindráku). Úpravy od plastických chirurgů, které si nechají dělat ženy, většina mužů taky nebere, nebo nevyžaduje, a přesto se to děje.

1 0
možnosti
VF

Odbočím od Kena k šetrnosti. Šetřila jsem nejvíc na sobě, budovala nový, lepší domov, nezaujaly mě žádné módní výstřelky. Odložila jsem si do šuplíku na poslední cestu. Teď mám podprůměrný důchod, přesto ještě ušetřím. Ale NA CO?

Obě máme o hodně víc, než Ken. Máme děti.V

1 0
možnosti
AS

Moje řeč, Věrko. Musím podotknout, že jsem v podstatě za svou dvaačtyřicítku ráda - člověk to má v hlavě takové srovnanější.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik