Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, Ali. Mně se jednou o Vánocích zhubnout podařilo. Krátce před nimi jsem totiž kdesi pobrala campilobactera (sestřenice salmonelózy) a i po odléčení antibiotiky mi byla nasazena přísná netučná dieta (ona se totiž tahle breberka tukem živí a nakultivuje do rozměrů nebývalých). Je ale pravda, že šlo o jediné Vánoce.

0 0
možnosti

R^:-) zápasy s předsevzetími, jsou náročné, zejména když je člověk pod tlakem okolností ;-)

Moc dobře se mi četlo :-)

1 0
možnosti

Mně díky této trpké zkušenosti vydrželo mé tradiční lednové předsevzetí místo do obvyklého 22. ledna jen asi týden a půl. (Předsevzetí zhubnout si každý rok dávám už asi od svých čtrnácti let, to jest už o dost více než celé čtvrt století! ... Ovšem jedinou jistotou v celé té smutné kauze je to lednové datum kolem dvacátého).

2 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik