Děkujeme za pochopení.
D85u32š13a71n 85M26a11t62o18u82š71e94k
Systém tcketů je ve společnostech je zcela běžný.
Vzhledem k množství requestů nebo incidentů a šířce spekrta it činností již prostě nelze mít jedno upoceného ajťáka co vám dá dohromady vše,proto máme it infrastukturní týmy,os správce týmy,wmver týmy,samotný uživatelký saport,it development,správce sítí ,upl,masterdata tým,nákup hw,nákup sw a jiné a jiné
Navíc tyto týmy přes tikety vykazují činnost,aneb ano je to otravné, ale bežné.
Já činím to že napíši tiket a do tiketu většinou rovnou uvádím jméno osoby která má danou věc řešit,taková trochu zkratka.
Ostatně ono se to bez systému u velkých firem nedá...
D36a76n26a 95P48o37l97a58n82e77c24k10á
Je vám přáno. Za svého dlouholetého působení v IT už jsem zažila ledacos, telefonáty ve tři ráno, několik pracovních Nových roků, uživatele opakující stále stejné chyby.....Myslím, že bych mohla pokračovat prakticky do nekonečna....
A84l21e74n25a 19S33u86c31h38o65p87á72r29o92v70á
Ale jo, to máte taky pravdu.... však já už taky volala kolegu k opravě tiskárny, když jsem ji přitom neměla v zásuvce.
L61i95b80u69š83e 34P86a20l77k40o18v92á
karma za pěkně popsané problémy, které nazírány takto s vaším humorem opravdu pobaví
A30l41e50n82a 20S26u74c96h76o48p14á59r10o68v90á
Díky :-) jsem ráda, že to tak berete, všechny ajťáky na síti jsem si teď totiž slušně znepřátelila :-) - a to jsem se tak moc snažila vysvětlit, že vlastně nemám moc zkušeností a že jde jen o můj dojem.....
J64a24r76o23s68l27a20v 80K77u54t52h85a31n
Jakožto taky jeden z tamtěch, o kterých píšete, jsem byl na škole, kterou mám ve správě a paní sekretářka mi povídá, abych se šel podívat do kabinetu, že tam mají problém s myší. Tak se ptám, co s myší je, jestli nefunguje, nebo funguje částečně nebo co. A paní sekretářka mi vážně odpoví, že ne, ale že jim tam jedna myš chcípla pod podlahou a hrozně to smrdí.
(Pokud jsem to už někde jinde psal, tak prosím předstírejte smích, děkuji...)
M54a77r70i37e 60Š10í81p91k24o41v91á
Hi, hi, hi, ha, ha, ha:-)))))))
Heč, my jsme měli teď v pokoji BT myš. Ale byla vyhnána z ráje do zimy:-)
A28n69t75o13n23í90n 30T68i25c42h31e94r11a
Z pohledu člověka zvenčí to opravdu vypadá komicky až absurdně. Zvláš ́t když to zasadíte do nějakého pikantního kontextu. Ale věřte tomu, že podobný systém začne být po nějakém čase, hlavně ve větší firmě, nezbytný. Kromě toho, že požadavky nezapadnou, jak už tu někdo psal, filtruje hned na začátku soukromé žádosti, umožní sledovat a vyhodonocovat práci IT oddělení a také se zjistí, kdo nebo které oddělení IT nejvíc vytěžuje.
Připojím namátkou jeden zase z mého pohledu komický případ, kdy jeden pracovník (velmi svérázný člověk ) postupně pokládal ty samé požadavky na jednotlivé členy IT, když od jednoho nedostal uspokojivou odpověď. Takže se 4 lidi poměrně dlouho a zbytečně zabývali tou samou hovadinou a bez výsledku. Praktikoval to tak několik měsíců, než jsme přišli na to, jací jsme my blbci, když si to mezi sebou neřekneme.
P.S.: jsem rád, že nezevšeobecňujete, protože náš IT tým není žádná tajuplná skupina, jednoduché požadavky řešíme většinou okamžitě, kamarádů máme dost i mezi uživateli a neotravujeme nikoho zbytečnými informacemi. A jestli to můžete nějak ovlivnit, buďte v příštím životě tou ajťačkou - je to fajn.
V26i48k74t19o60r 71Š37e67d40i53v52ý
Takový člověk zvenčí hlavně nechce zatěžovat svou mozkovnu přesnou definicí toho co chce a proč to chce. On totiž nikdo nepotřebuje "přístup na server". Uživatel (se domnívá, že) potřebuje pracovat s nějakými informacemi a je zapotřebí řešit, zda "přístup na server" je optimálním řešením.
- - -
Myslím si, že po drastickém zpřísnění ochrany osobních údajů si mnoho ochotných ajťáků ověří platnost známého: Pro dobrotu na žebrotu.
J97i76r76i 98V10r86a98b49e82c
Proto to tak v Nemecku funguje ,pani Suchoparova.Zadnej ceskej slendrijan a zlodejnaOrdnung ist Ordnung
A83l93e98n51a 17S67u85c33h82o69p88á32r81o68v20á
Jo jo, to my jsme ten případ, kde už není co zlepšovat. U nás je takovej Ordnung, že nad tím leckdy i sama německá hlavička kroutí očima :-D
V34i71k41t52o13r 34Š87e25d32i14v45ý
Vida, tak přece existují firmy, kde mají v požadavcích na IT pořádek.
Ono je to pohodlné, "řešit" své IT problémy vzkazem na chodbě, telefonátem. Jen Vám potom nesmí vadit, že co jste dotyčnému řekla ve výtahu zapomněl a letmo nadhozenou myšlenku u oběda pochopil jinak.
Buďte ráda, že máte funkční IT. Po Vás se přece nechce nic jiného, než zdůvodnit svůj požadavek. "Já chci" opravdu nestačí.
M24a31r68i38e 43Š81í22p26k32o49v32á
Tak Aleno, to nemá chybu. Na to se snad hodí jen to staré "proč by se to dělalo jednoduše, když to jde složitě"!:-DDD
Bezva napsané!:-)
A12l92e84n13a 83S69u64c30h25o17p65á87r74o25v67á
Díky Maruško jako vždy - jsem ráda, že jste se pobavila a moc do toho nešťouráte, vsadím se, že vy v oddělení IT určitě nepracujete :-) :-) :-)
P78e59t15r 83B28ý12č31e71k
Znám to od nás z práce. Naprosto to samé. ,,Prosím tě potřeboval bych" .. ,,hele nevolej mi, napiš mi na to servisní požadavek a pak ti dáme vědět o stavu jeho vyřešení"
V12i24k41t55o49r 69Š52e87d71i12v68ý
No a proč tedy voláte, když víte, že je to nevhodný způsob předávání požadavku?
- Počet článků 71
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1743x