Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Systém tcketů je ve společnostech je zcela běžný.

Vzhledem k množství requestů nebo incidentů a šířce spekrta it činností již prostě nelze mít jedno upoceného ajťáka co vám dá dohromady vše,proto máme it infrastukturní týmy,os správce týmy,wmver týmy,samotný uživatelký saport,it development,správce sítí ,upl,masterdata tým,nákup hw,nákup sw a jiné a jiné

Navíc tyto týmy přes tikety vykazují činnost,aneb ano je to otravné, ale bežné.

Já činím to že napíši tiket a do tiketu většinou rovnou uvádím jméno osoby která má danou věc řešit,taková trochu zkratka.

Ostatně ono se to bez systému u velkých firem nedá...

0 0
možnosti
DP

Je vám přáno. Za svého dlouholetého působení v IT už jsem zažila ledacos, telefonáty ve tři ráno, několik pracovních Nových roků, uživatele opakující stále stejné chyby.....Myslím, že bych mohla pokračovat prakticky do nekonečna....

1 0
možnosti
AS

Ale jo, to máte taky pravdu.... však já už taky volala kolegu k opravě tiskárny, když jsem ji přitom neměla v zásuvce.

0 0
možnosti
Foto

karma za pěkně popsané problémy, které nazírány takto s vaším humorem opravdu pobaví;-D

1 0
možnosti
AS

Díky :-) jsem ráda, že to tak berete, všechny ajťáky na síti jsem si teď totiž slušně znepřátelila :-) - a to jsem se tak moc snažila vysvětlit, že vlastně nemám moc zkušeností a že jde jen o můj dojem.....

0 0
možnosti
JK

Jakožto taky jeden z tamtěch, o kterých píšete, jsem byl na škole, kterou mám ve správě a paní sekretářka mi povídá, abych se šel podívat do kabinetu, že tam mají problém s myší. Tak se ptám, co s myší je, jestli nefunguje, nebo funguje částečně nebo co. A paní sekretářka mi vážně odpoví, že ne, ale že jim tam jedna myš chcípla pod podlahou a hrozně to smrdí.

(Pokud jsem to už někde jinde psal, tak prosím předstírejte smích, děkuji...)

3 0
možnosti

Hi, hi, hi, ha, ha, ha:-)))))))

Heč, my jsme měli teď v pokoji BT myš. Ale byla vyhnána z ráje do zimy:-)

1 0
možnosti
AT

Z pohledu člověka zvenčí to opravdu vypadá komicky až absurdně. Zvláš ́t když to zasadíte do nějakého pikantního kontextu. Ale věřte tomu, že podobný systém začne být po nějakém čase, hlavně ve větší firmě, nezbytný. Kromě toho, že požadavky nezapadnou, jak už tu někdo psal, filtruje hned na začátku soukromé žádosti, umožní sledovat a vyhodonocovat práci IT oddělení a také se zjistí, kdo nebo které oddělení IT nejvíc vytěžuje.

Připojím namátkou jeden zase z mého pohledu komický případ, kdy jeden pracovník (velmi svérázný člověk ;-);-D) postupně pokládal ty samé požadavky na jednotlivé členy IT, když od jednoho nedostal uspokojivou odpověď. Takže se 4 lidi poměrně dlouho a zbytečně zabývali tou samou hovadinou a bez výsledku. Praktikoval to tak několik měsíců, než jsme přišli na to, jací jsme my blbci, když si to mezi sebou neřekneme.

P.S.: jsem rád, že nezevšeobecňujete, protože náš IT tým není žádná tajuplná skupina, jednoduché požadavky řešíme většinou okamžitě, kamarádů máme dost i mezi uživateli a neotravujeme nikoho zbytečnými informacemi.;-) A jestli to můžete nějak ovlivnit, buďte v příštím životě tou ajťačkou - je to fajn.

3 0
možnosti

Takový člověk zvenčí hlavně nechce zatěžovat svou mozkovnu přesnou definicí toho co chce a proč to chce. On totiž nikdo nepotřebuje "přístup na server". Uživatel (se domnívá, že) potřebuje pracovat s nějakými informacemi a je zapotřebí řešit, zda "přístup na server" je optimálním řešením.

- - -

Myslím si, že po drastickém zpřísnění ochrany osobních údajů si mnoho ochotných ajťáků ověří platnost známého: Pro dobrotu na žebrotu.

0 0
možnosti
JV

Proto to tak v Nemecku funguje ,pani Suchoparova.Zadnej ceskej slendrijan a zlodejna!!Ordnung ist Ordnung!!

1 0
možnosti
AS

Jo jo, to my jsme ten případ, kde už není co zlepšovat. U nás je takovej Ordnung, že nad tím leckdy i sama německá hlavička kroutí očima :-D

0 0
možnosti

Vida, tak přece existují firmy, kde mají v požadavcích na IT pořádek.

Ono je to pohodlné, "řešit" své IT problémy vzkazem na chodbě, telefonátem. Jen Vám potom nesmí vadit, že co jste dotyčnému řekla ve výtahu zapomněl a letmo nadhozenou myšlenku u oběda pochopil jinak.

Buďte ráda, že máte funkční IT. Po Vás se přece nechce nic jiného, než zdůvodnit svůj požadavek. "Já chci" opravdu nestačí. :-P

3 0
možnosti

Tak Aleno, to nemá chybu. Na to se snad hodí jen to staré "proč by se to dělalo jednoduše, když to jde složitě"!:-DDD

Bezva napsané!:-)

1 0
možnosti
AS

Díky Maruško jako vždy - jsem ráda, že jste se pobavila a moc do toho nešťouráte, vsadím se, že vy v oddělení IT určitě nepracujete :-) :-) :-)

1 0
možnosti
PB

P78e59t15r 83B28ý12č31e71k

6. 11. 2016 22:13

Znám to od nás z práce. ;-D Naprosto to samé. ,,Prosím tě potřeboval bych" .. ,,hele nevolej mi, napiš mi na to servisní požadavek a pak ti dáme vědět o stavu jeho vyřešení" ;-D

1 0
možnosti

No a proč tedy voláte, když víte, že je to nevhodný způsob předávání požadavku?

2 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik