Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No Aleno, asi to není úplně procházka růžovým sadem....Ale jste fakt dobrá.

Při té velké rodině. Myslim, že do příštího týdne Vás napadne jednací strategie, u které slzy nebudou třeba. I kdybyste se měla s někým poradit, jak s touto mentalitou:-)... nebo mužskou ješitností?

Určitě držím moc palce!

(možná by to chtělo sem pak něco dát o tom, jak jste "vyhrála válku":-)))))

1 0
možnosti
AS

Maruško z Vašeho příspěvku soudím, že jste mých zápisků četla víc, a o to víc mne Váš komentář těší... Mockrát děkuji za povzbuzení. Občas si říkám, že mne "osud" do této doby hrozně chránil, protože se setkávám se samými milými lidmi. Tím pádem na choleriky Eduardova typu nejsem vůbec vyzbrojená. Příspěvky o vyhraných válkách moc nejsou v mém stylu, já většinou píšu o tom, jak jsem se dokonale ztrapnila, aby neměli případní čtenáři pocit, že si sem chodím tahat triko :-)

1 0
možnosti
VJ

Holt, každý není Ovčáčkem.

1 0
možnosti
AS

Jak to myslíte? Jsem ten "plus" odklikla dřív, než mi došlo, že to vlastně nechápu :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik