Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak nevím... docela pěkně napsané, ale to vypočítávání vlastních úspěchů - včetně bytu 3+1 mi připadá... tak nějak přízemně malé.

1 0
možnosti

No neblázněte! BYT 3+1 a FELICIE vám v dnešní době připadá přízemně malé? To jste mě fakt rozesmála ;-D

1 0
možnosti

Boooože, to bývalo trapasov a plačov do vankúša! :-)...tak kruté to bývavalo a bolelo to, že aj koniec sveta by bol znesiteľnejší! ";-) K+

1 0
možnosti

Podělte se! Kterou část nechápete? Ráda vysvětlím :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané. Karma R^

Většinou blogy podobného zaměření nečtu, protože mne zajímá politika a ne "beletrie" z osobního života blogerů, ale přečetl jsem si i další Vaše články a dávám karmu i za ně.

Máte vypravěčský talent, tak pište dále.

3 0
možnosti

Mockrát díky, Jardo. Návraty "mých" čtenářů jsou pro mne tou největší odměnou - pořád mám pocit, že píšu jen pro své dvě ségry a mamku v důchodu :-);-)

1 0
možnosti
Foto

Dobre napsane R^R^ a klidne si i vymyslejte, skvele se to cte

2 0
možnosti

Díky! Já bych si ráda občas něco přibarvila, ale moc na to nemám fantazii a pak, bojím se, že se do toho zamotám :-)

0 0
možnosti
Foto

Aleno, krásná vzpomínka. Určitě má podobné každá z nás. Načisto jsem se do těch telecích let vžilaR^;-)

4 0
možnosti

J67a82n 69G28o45e51t66z

6. 8. 2016 13:56

Jak dojemné ... Božínku ...:-P

0 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno, rozesmála jsem se nahlas :-), tohle se snad stát muselo. No jo, i já jsem po letech (a není to tak dávno) potkala svoji velkou dávnou lásku...a viděla to podobně jako vy :-). Jenže, kdybychom to tenkrát věděli...

Mimochodem - u nás frčela zkratka VLPP, Případně VLPP PPRSR. Aneb velká láska postel praská. Někdy s dovětkem "porodnice pracuje, rodina se raduje". Nespíš jsme ani nevěděli, jak to s tou porodnicí souvisí. Z počátku R^R^

2 0
možnosti

Díky! Ty zkratky se mi taky vybavily... člověk má rázem více pochopení pro LOL, BRB, ASAP popř FYI... jen ty naše VLatd byly tak nějak milejší, co?

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1743x
Sdílejte se mnou zážitky čtyřnásobné maminky, co se navíc pokouší znovu zapojit do pracovního procesu!

Seznam rubrik